• Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?

    Alle pakker til addresser i Danmark sendes med GLS.

    Du kan vælge at få sendt din pakke til:

    - GLS Pakkeshop

    - GLS Erhverv

    - GLS Privat


    Vil du vide mere om hvornår du kan forvente at modtage din pakke? Du kan finde mere information om vores leveringstider under spørgsmålet: "Hvad er jeres leveringstid? her på siden.

  • Hvad er jeres leveringstid?

    Hos Wiley X EMEA LLC har vi fokus på vores kundeservice. Derfor forsøger vi altid at udsende alle online ordrer inden for 24 timer*, efter modtagelse (af ordren) i vores online-bestillingssystem.

    Din ordre vil typisk blive sendt den følgende dag efter at vi modtager den. Vi sender med UPS, bortset fra til Danmark, hvor der bruges GLS. Den forventede fragttid for hvert land er som følger:  

    - 1 til 3 dage til: Danmark, Finland, Holland, Kroatien, Luxembourg, Malta, Sverige, Tyrkiet, Tyskland
    - 3 til 4 dage til: Belgien, Cypern, Estland, Frankrig, Island, Italien, Libanon, Polen, Storbritannien, Tjekkiet, Ungarn, Vatikanet, Østrig
    - 4 til 5 dage til: Albanien, Bosnien-Hercegovina, Irland, Kosovo, Letland, Liechtenstein, Litauen, Makedonien, Moldova, Monaco, Montenegro, Nordirland, Norge, Portugal, Rumænien, Serbien, Slovenien, Spanien
    - 5 til 6 dage til: Bulgarien, Grækenland, Slovakiet
    - 7 til 8 dage til: Andorra, Færøerne, Grønland, San Marino, Kazakhstan

    Såfremt dit leveringsland ikke er nævnt i ovennævnte liste, kan den forventede leveringstid oplyses ved at kontakte os på e-mail: warehouse@wileyx.eu

    De anførte leveringstider er udstedt af fragtselskaberne, som Wiley X EMEA LLC benytter. Wiley X EMEA LLC kan derfor ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser som leverancen måtte blive udsat for.

    *Wiley X behandler kun ordrer indenfor normal åbningstid og derfor vil ordrer ikke blive behandlet i weekender og på helligdage.

  • Tilbyder i gratis fragt?

    Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 799,-

    Hvis du lægger en ordre på under 799,- vil du blive tillagt et fragtgebyr, der udregnes ud fra pakkens samlede vægt.

  • Kan jeg spore min ordre?

    Ja.

    I det øjeblik pakken forlader vores lager modtager du en e-mail fra GLS, der indeholder et sporingsnummer. Dette gør det muligt for både dig og os, at spore din pakkes bevægelse fra vores dør til din.

    Vær opmærksom på, at der kan gå op til 12 timer før sporingsnummeret, aktiveres af fragtfirmaet.

    Hvis leveringen tager længere tid end den vurderede tid for dit land, som du finder her, kontakt os da venligst på warehouse@wileyx.eu

  • Hvad er mit sportingsnummer?

    Med dit sporingsnummer kan du spore din pakkes bevægelser. Du finder dit sporingsnummer på din kvittering i højre side.

  • Kan jeg ændre min leveringsadresse?

    Desværre ikke.

    Når du har gennemført din bestilling er det ikke muligt for os at foretage nogle ændringer. 

  • KAN I SENDE TIL ”X” LAND?

    Når du lægger en vare i kurven, kan du altid indtaste din adresse og så vil systemet fortælle dig, hvorvidt vi kan levere til dit land. Vi sender til rigtig mange lande i Europa. Du finder en liste over hvilke lande og hvor lang leveringstiden er til det enkelte land under spørgsmålet "Hvad er jeres leveringstid?". Hvis du har spørgsmål til levering til et specifikt land, skrive gerne en mail til warehouse@wileyx.eu

  • Er min bestilling blevet sendt?

    Så snart GLS har hentet din pakke fra vores lager vil du modtage en e-mail fra dem. Ellers kan du bruge dit sporingsnummer, som du finder på din faktura og tjekke hvor langt din pakke er fra at lande hos dig.

  • JEG VIL GERNE LÆGGE EN ORDRE OG HAVE DEN LEVERET I ET ANDET LAND, HVORDAN GØR JEG DET?

    Det er desværre ikke muligt, da vores system ikke kan sende til et andet land end det du bestiller fra.

  • Kan jeg betale med PayPal?

    Nej, det er desværre ikke muligt.

  • Er min pakke dækket af transportforsikring?

    Alle transportomkostninger inkluderer transportforsikringer i overensstemmelse med det givne fragtfirmas forsikringsregler.

  • Min bestilling er blevet beskadiget ved levering, hvad gør jeg?

    Hvis varen er blevet beskadiget under fragten, kontakt straks fragtfirmaet og rapporter skaden.

  • SKAL JEG UNDERSKRIVE FOR MIN PAKKE VED LEVERING?

    Ja, en underskrift er påkrævet ved levering. Hvis du ikke har mulighed for at underskrive for din pakke, kan du enten få en anden til at underskrive for dig på adressen, eller få pakken sendt til en adresse, hvor der befinder sig en som kan skrive under for dig. Du kan også undersøge ved fragtfirmaet, som behandler din pakke, hvorvidt det er muligt at lave en fuldmagt, hvor du tillader at pakken leveres uden underskrift eller lignende. Tjek med dit fragtfirma, om hvad der kan aftales.

    Hvis ingen aftale er indgået, vil GLS gør tre forsøg på at aflevere din pakke. Efter tre forsøg vil GLS returnere pakken til Wiley X EMEA LLC.

Wiley X EMEA LLC fragtinformationer

VIGTIG MEDDELELSE

På baggrund af den alvorlige situation og de dertilhørende omstændigheder, der udspringer af krigen i Ukraine,
har Wiley X EMEA LLC midlertidigt suspenderet alle leveringer af produkter til nedenstående lande:

Rusland
Belarus

Wiley X EMEA LLC efterlever de sanktioner og beslutninger som Den Europæiske Union har truffet vedrørende restriktive foranstaltninger.

Dertil er Wiley X EMEA LLC i løbende dialog med forskellige, officielle, danske kanaler og NGOer, for at sikre vores støtte på den bedst mulige måde