DanskTyskEngelsk
DanskTyskEngelsk

WILEY X REKLAMATIONS OG SERVICE PROCEDURE

VIGTIG INFORMATION OG BESTEMMELSE AF PROCEDURE DER SKAL FØLGES


Først trin i en reklamations sag er at afgøre hvilken procedure der skal følges for at vi kan hjælpe dig bedst muligt. Du skal derfor vælge mellem to listede fremgangs procedure herunder:


1.  PRODUKT KØBT HOS AUTORISERET WILEY X FORHANDLER



2.  PRODUKT KØBT PÅ WILEY X EMEA ONLINE SHOPPEN


Uanset om du udfylder enten Wiley X Reklamations skema til din forhandler, eller udfylder vores Warranty & Repair online form beder vi dig læse følgende vigtige punkter:




  • Ved reklamationer hvor produktet er købt hos en autoriseret Wiley X forhandler, SKAL garanti behandlingen ligeledes foregå gennem denne forhandler.


  • Originalt købsbevis eller kopi af kvittering er et krav ved ALLE reklamations behandlinger.


  • Ved tilsendelse af Reklamations blanket (pdf) til forhandleren, eller ved udfyldning af Online Warranty & Repair form skal der altid medsendes/uploades tydelige billeder af skaden og modellen, for at kunne give den korrekte sagsbehandling og identificering af problemet. Såfremt at skaden ikke kan identificeres på billedet skal produktet tilsendes til forhandleren eller Wiley X.


  • Wiley X garantien dækker ikke alm. brugs-ridser eller andre former for brugs-skader på hverken stel eller glas. Der dækkes ligeledes ikke for stel eller glas, der er rengjort i ikke egnet rensemidler. Vi anbefaler lunken vand eller decideret brilleglas rensemidler og den medfølgende renseklud eller andet lign. textil produkt. Brug aldrig "papir" renseklude eller lign. rensemidler fra daglig husholdning, da papirfibre kan ødelægge spejl, coating eller glas.


  • LA™ Light Adjusting (farveskiftende) glas har en forventet levetid (farveskift) på 18 måneder. Såfremt at det opleves at skiftetiden eller graden af skiftefarven er for lav, kan molekylerne i LA glasset genaktiveres ved at komme produktet i fryseren i ca. 6 timer. Denne metode kan forlænge levetiden på farveskift funktionen i glasset. Der er dog ikke nogen garanti for at dette.


  • De 12 måneders reklamationsret på styrkebriller frafalder, hvis styrkeglassene er leveret af en uautoriseret Wiley X optiker eller er udført i styrkeglas der ikke er leveret af/igennem Wiley X EMEA.

    Såfremt der er spørgsmål eller brug for mere information venligst kontakt vores Warranty sektion på e-mail: warranty@wileyx.eu
 

1. PRODUKT KØBT HOS AUTORISERET WILEY X FORHANDLER

Medbring venligst, dit Wiley X produkt, købsbevis samt den udfyldte Wiley X Reklamations blanket til den forhandler, hvor du købte produktet. Dette hjælper forhandleren og gør behandlingen af din reklamation så god og kort som mulig.
Din Wiley X forhandler vil herefter kontakte os, og vi vil sikre os at afgøre reklamations sagen og hjælpe så hurtigt som muligt.

Bemærk:
Hvis reklamationen ikke er en garantisag, og der blot ønskes køb af reservedele eller lign. kan disse altid bestilles, direkte her på shoppen til dit Wiley X produkt under sektionen tilbehør. Det er dog en forudsætning at produktet/modellen stadigvæk er i vores sortiment.

Såfremt at det er en godkendt reklamations sag vil reservedele eller lign. blive sendt direkte til din Wiley X forhandler, hvor de vil hjælpe dig med udbedringen af produktet.

I tilfælde af en ikke godkendt reklamations sag vil din forhandler kontakte dig, og præsentere dig for en god alternativ løsning.

Herunder finder du skemaet der skal udfyldes og medbringes til din Wiley X forhandler:

Reklamations blanket
Interactive form

2. PRODUKT KØBT PÅ WILEY X EMEA ONLINE SHOPPEN

Har du købt dit Wiley X produkt direkte på Wiley X EMEA LLC webshoppen skal du udfylde vores Warranty & Repair online form som du finder i linket herunder:

Når du har udfyldt online formen og vedhæftet din faktura eller ordre bekræftelse, samt uploaded tydelige billeder af garantisagen, kan du forvente et svar på din reklamations sag inden for kort tid.

Reservedele, eller det ombyttede produkt, ved en godkendt reklamations sag, vil blive sendt direkte til dig, efter at vi har været i kontakt med dig via e-mail eller telefon. I tilfælde af at vi ikke, kan godkende din reklamations sag, vil vi præsentere dig for en alternativ god løsning.

Online Warranty & Repair Customer Form:

UDFYLD HER


 

Om Wiley X

I tre årtier har Wiley X været en stolt familie- og krigsveteranejet virksomhed. Som en af de førende producenter indenfor optisk teknologi, eksisterer Wiley X fordi de anerkender at nutidens livsstil udgør en konstant trussel mod øjnene. Alle Wiley X produkter udsættes for adskillige krævende tests for at kunne blive certificeret til EN.166 og ANSI Z87-1 – faktisk er Wiley X det eneste solbrillemærke i verden, hvis komplette kollektion er certificeret i henhold til EN.166 og ANSI Z87-1. Derudover har alle ballistiske brillemodeller også bestået militærets kraftige ballistiske anslagstest.


© 2020 Wiley X, Inc.

WILEY X EUROPE LLC   |   SØNDERGADE 8-10   |   7570 VEMB   |   + 45 96 93 00 45   |   info@wileyx.eu