Før du udfylder vores Reklamations- og Serviceprocedure beder vi dig læse vores garantiregler samt punkterne nedenfor.
- Alle reklamationer skal behandles igennem den forhandler, hvor du købte dit Wiley X produkt
- Originalt købsbevis eller kopi af kvittering er et krav ved alle reklamationer
- Tydelige billeder af skaden og modellen skal inkluderes for korrekt behandling og identificering af problemet og modellen
- LA™ Light Adjusting (farveskiftende) glas har en forventet levetid (farveskift) på 18 måneder
- De 12 måneders reklamationsret på styrkebriller frafalder, hvis styrkeglassene er leveret af en uautoriseret optiker eller består af en anden slags end de af Wiley X EMEA leverede Shamir® glas
FORHANDLER KØB
Medbring venligst dit Wiley X produkt samt udfyldte Wiley X Reklamations- og Serviceprocedure inklusiv købsbevis til den forhandler, hvor du købte produktet. Dette hjælper forhandleren og gør behandlingen af din reklamation så kort som mulig.
Når din forhandler har indsendt de nødvendige dokumenter og billeder til Wiley X, kan du forvente et svar på din reklamation inden for 2-3 arbejdsdage. Reservedele til godkendte reklamationsbehandlinger vil blive sendt til din forhandler, hvor de vil hjælpe dig med udbedringen af skaden. I tilfælde af en ikke godkendt reklamation vil din forhandler kontakte dig og præsentere dig for en alternativ løsning.
WILEY X EMEA ONLINE KØB
Har du købt dit Wiley X produkt direkte hos Wiley X EMEA LLC f.eks. på vores webshop, beder vi dig sende vores Reklamations- og Serviceprocedure til info@wileyx.eu sammen med købsbevis og tydelige billeder af skaden og modellen.
Når du har indsendt de nødvendige dokumenter og billeder til Wiley X, kan du forvente et svar på din reklamation inden for 2-3 arbejdsdage. Reservedele til godkendte reklamationsbehandlinger vil blive sendt direkte til dig, så vær venligst opmærksom på at du oplyser os din fulde adresse og korrekte kontaktoplysninger. I tilfælde af en ikke godkendt reklamation, vil vi præsentere dig for en alternativ løsning.